سید غلامرضا کاظمی دینان که در تبیین اهمیت یکی از کارگاهههای عملی این کنفرانس با عنوان روابطعمومی حرفهای و استانداردسازی هویت سازمانی سخن میگفت با بیان این مطلب افزود: عوامل مختلفی در شکلگیری هویت سازمانی مؤثر هستند و بسته به ماهیت و نوع فعالیت سازمان، ساختار تشکیلاتی، جایگاه مشتری در سازمان و عوامل محیطی به همراه ارزشهای سازمانی، هویت سازمانی شکل میگیرد.
وی با اشاره به اینکه در دومین کنفرانس حرفهای گرایی در روابطعمومی، مجوعهای از بایدها و نبایدهای هویت سازمانی تشریح و وظایف روابطعمومیها در این زمینه طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت ادامه داد: هویت سازمانی، مقدمهای برای ساخت تصویر سازمانی است.
این مدرس دانشگاه افزود: بدون آشنایی دقیق با مباحث ایجاد و دستیابی به هویت سازمانی، امکان ساخت تصویری مناسب از سازمان، نزد افکار عمومی ممکن نخواهد بود.
کاظمی دینان با تأکید بر اینکه روابطعمومیها مسؤولیتهای سنگین و مهمی در سازمانها بر عهده دارند افزود: اگر روابطعمومی در سازمانی جدی گرفته نشود اولین مقصر مدیر روابطعمومی و کارشناسان آن هستند چرا که نتوانستهاند نقش و کارآمدی این فن، هنر و علم را به مجموعه خود معرفی و به اثبات برسانند.
رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفهای گرایی در روابطعمومی از علاقمندان به حضور در این کنفرانس خواست به سایت http://www.i-pr.ir مراجعه کنند.
گفتنی است برگزاری کارگاه روابطعمومی حرفهای و برنامهریزی ارتباط با رسانهها، کارگاه روابطعمومی حرفهای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابطعمومی حرفهای و روزنامهنگاری نوین و کارگاه روابطعمومی حرفهای و اجرای پروتکلهای تشریفات، در دومین کنفرانس برنامهریزی شده است.
نظر شما